חברת שי לשרותי סיעוד נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
נגישות אתר האינטרנט
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים. חברת שי מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב
מידע על נגישות האתר
- אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
- התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
- הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור הדפדפנים Google Chrome ו-Mozilla Firefox.
- האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
- האתר מותאם אמנם לתצוגה גם בדפדפן Internet Explorer, אך הגלישה דרכו אינה מומלצת.
- האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Tab, Enter ו-Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
- לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים להשתמש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
תפעול האתר ועזרי נגישות
באתר בוצעו התאמות מיוחדות לצורך הנגשתו עבור נעזרים ובעלי מוגבלויות, להלן רשימה חלקית:
- ניווט מלא על ידי המקלדת
- התאמה מלאה לקוראי מסך
- מנגנון דילוג לתוכן המרכזי
- מנגנון עקיפת בלוקים לאזורים חשובים
- Tab Index הגיוני ובעל משמעות
- הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות וקישורים
- מנגנון סיוע במילוי טפסים
כמו כן, באתר מוצב תפריט הנגשה מבית SOGO שביכולתו להקל על הקריאה:
- הגדלת והקטנת גודל הטקסט באתר
- עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
- שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
- שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
- התאמת אתר לעיוורי צבעים
- שינוי הפונט לקריא יותר
- הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
- הגדלת התצוגה לכ-200%
- הדגשת קישורים באתר
- הדגשת כותרות באתר
הבהרה
חרף מאמצינו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, ייתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים עבורם. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסיה, לרבות אנשים עם מוגבלויות.
הסדרי נגישות מבנים
הסדרי נגישות הסניפים שלנו יפורטו בכל סניף באתר ולפי הקריטריונים הבאים:
- קיום חנית נכים ומידע על מיקום חניות לרכב גבוה.
- קיומן של דרכי גישה לרבות רצף גישה מהחניה לכניסה לסניף.
- קיומם של אזורי המתנה נגישים.
- קיומם בסניף של עזרים טכנולוגים למוגבלות בשמיעה .כגון "לולאת השראה".
- קיומם של עזרים טכנולוגים למוגבלויות ראיה.
- קיומם של שירותי נכים נגישים במשרד, לובי הבניין ובקומות השונות.
- קיומם של שלטי זיהוי והכוונה.
- קיומן של מעליות מונגשות.
- אפשרות כניסה למרכז לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
- במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בסניף כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
שירות לקוחות נגיש
מוקד טלפוני נגיש – המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
ניתן ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון 1700-50-1900
24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
השירות הטלפוני בסניפים ניתן בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 8:00 – 16:00, ובימי שישי בין השעות 8:00 – 12:00.
אמצעים נוספים ליצירת קשר: סניף הנהלה ראשית
- דואר אלקטרוני: [email protected]
- פקס: 04-6562628
- פניה באמצעות טופס יצירת קשר באתר
- ווטסאפ סניף ראשי: 052-6956289
- פניה באמצעות הדואר: רחוב ניצנים 39, מגדל העמק, ת.ד 157 מיקוד 23102
הדרכות עובדים לשירות נגיש
מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש ללקוחות בסניפים ולהנהלה.
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה, כולל אנשים עם מוגבלויות, לקבל את השירות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו באחד האמצעים של יצירת קשר ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.
רכז נגישות של חברת שי: קופרשטוך ניר
טלפון: 052-2848705
דוא"ל: [email protected]
תאריך עדכון אחרון: 15.06.2020